Wednesday , 10 June 2026

Πρόγραμμα #gopafree: Συλλογή 12 εκατ. αποτσίγαρων(!) μέσα σε τέσσερα χρόνια

Του Γ.Κατσιάνη

Την πρωτιά στα βραβεία περιβαλλοντικής επίδοσης και βιωσιμότητας Environmental Αwards, κατέκτησε η Cigaret Cycle ΑΜΚΕ.

Ο λόγος είναι ότι μέσω του πρωτοποριακού προγράμματος #gopafree η Cigaret Cycle κατάφερε να συγκεντρώσει μέσα σε τέσσερα χρόνια, περισσότερα από 12.000.000 αποτσίγαρα(!) από δημόσιους και ιδιωτικούς χώρους.

“Στόχος μας παραμένει μια Ελλάδα πράσινη, χωρίς αποτσίγαρα. Αυτό το βραβείο επιβεβαιώνει την προσπάθεια αυτή και ανήκει σε ολόκληρη της ομάδα αυτής της προσπάθειας, συνεχίζοντας με το σύνθημα μας “Γίνε και εσύ #gopafree”, δήλωσε ο διευθυντής και συνιδρυτής της Cigaret Cycle, Γιώργος Σακελλαρίου.

Να σημειωθεί ότι το πρόγραμμα #gopafree αποσκοπεί στην ανακύκλωση των αποτσίγαρων μέσω ειδικά κατασκευασμένων κάδων, που η ίδια η εταιρεία τοποθετεί σε δεκάδες δήμους και επιχειρήσεις σε ολόκληρη τη χώρα.

Check Also

Θεσσαλονίκη: Σήμερα το απόγευμα στην πόλη ο υπουργός Εξωτερικών Γιώργος Γεραπετρίτης – Σε ποια εκδήλωση θα είναι κεντρικός ομιλητής

Όπως αποκάλυψε το thesseconomy.gr, ο υπουργός Εξωτερικών Γιώργος Γεραπετρίτης θα είναι σήμερα Τρίτη, 9 Ιουνίου, …