Friday , 19 April 2024

«KalaMARia – Thessaloniki»: Sea More – “Ανοίγει πανιά” η τουριστική Καλαμαριά βάσει επιχειρησιακού σχεδίου του Δήμου

Με το σλόγκαν “Sea more” και ατού τα 6,5 χλμ. της ακτογραμμής της και τα ιστορικά μνημεία-τόπους μνήμης της πειοοχής, τις υποδομές για ποικίλες δραστηριότητες, τις εξειδικευμένες εγκαταστάσεις διαμονής και την αγορά της η Καλαμαριά ανοίγει “πανιά” ως τουριστικός προορισμός, βάσει συγκεκριμένου επιχειρησιακού σχεδίου που εκπόνησε η δημοτική αρχή και παρουσιάστηκε με την συμμετοχή της υφυπουργού Τουρισμού, Σοφίας Ζαχαράκη και του υφυπουργού Εσωτερικών (ΥΜΑΘ), Σταύρου Καλαφάτη.

Το σήμα τουριστικής προβολής της πόλης «KalaMARia  – Thessaloniki» περιλαμβάνει τη συλλαβή «MAR» σε γαλάζιο χρώμα και την παρότρυνση «Sea More» σε γαλάζιο φόντο. “Στηριζόμαστε στα συγκριτικά πλεονεκτήματα του δήμου μας, που δεν είναι άλλα από τις φυσικές ομορφιές. Όπως χαρακτηριστικά λέω, η Καλαμαριά είναι μισό νησί. Τα 6,5 χιλιόμετρα ακτογραμμής που διαθέτουμε, είναι το μισό της Καλαμαριάς”, τόνισε χαρακτηριστικά ο δήμαρχος Καλαμαριάς, Γιάννης Δαρδαμανέλης και πρόσθεσε: «Έχουμε τον πολιτισμό μας, τους συλλόγους μας, σκεφτήκαμε ότι πρέπει να γίνουν οργανωμένα κάποια βήματα. Βρήκαμε ειδικούς, δημιουργήσαμε μια επιτροπή εξωστρέφειας η οποία ξεπέρασε χρώματα, κόμματα, φορείς, αφετηρίες. Ο καθένας έβαλε το λιθαράκι του». Οι τρεις άξονες στους οποίους αρθώνεται το επιχειρησιακό σχέδιο τουριστικής προβολής και ανάπτυξης του Δήμου Καλαμαριάς είναι: Φυσική ομορφιά, Ιστορία και Άνθρωποι.
Το επιχειρησιακό σχέδιο τουριστικής προβολής  του δήμου Καλαμαριάς, παρουσίασαν ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας Tourism Plus, Νίκος Σαπουντζής, ο επιστημονικός συνεργάτης της, Θανάσης Δερμετζόπουλος και ο πρόεδρος της Colibri, Χρήστος Χέλμης.
«Από το 2015 που ανέλαβα τον Οργανισμό Τουριστικής Προβολής, ως το 2021 σήμερα, ένα κατάλαβα: Ότι τις μεγάλες τομές και τα αποτελέσματα τα φέρνει η συνεργασία», υπογράμμισε από την πλευρά της η αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης, Βούλα Πατουλίδου και πρόσθεσε: «Είμαστε πάντοτε ανοιχτοί σε ιδέες, σε προτάσεις για να τις υλοποιήσουμε».

«Να δημιουργήσουμε ένα συλλογικό αφήγημα για την τουριστική ανάπτυξη του τόπου» πρότεινε ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, Αλέξανδρος Θάνος και αναφερόμενος στο σχέδιο της Περιφέρειας για την ενοποίηση του παραλιακού μετώπου (με ένα μεγάλο μέρος του να βρίσκεται στην Καλαμαριά) συνέχισε: «Η ΠΚΜ έχει αποκτήσει τεχνογνωσία και εντάσσει τις δράσεις του τουρισμού κάθε περιοχής, για να δημιουργήσουμε συνεργατικά, το κοινό αφήγημα του μέλλοντος».

Η αντιδήμαρχος του δήμου Θεσσαλονίκης, Μαρία Καραγιάννη, σημείωσε ότι το επιχειρησιακό σχέδιο δεν αφορά μονάχα την Καλαμαριά, αλλά «την πόλη, όλη» και επεσήμανε ότι υπάρχει «μια πλούσια πολιτιστική κληρονομιά» στους δήμους Θεσσαλονίκης και Καλαμαριάς. «Θα αναπτύξουμε μια ουσιαστική και μόνιμη συνεργασία για την προβολή του προορισμού, θα συνεργαστούμε με όλους τους δήμους σε αυτό. Θα χαρτογραφήσουμε μια τουριστική στρατηγική προς όφελος των συμπολιτών μας και των επισκεπτών μας» πρόσθεσε σχετικά.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *