Του Γ.Κατσιάνη
Απαντά αυτόματα σε εισερχόμενες κλήσεις, πραγματοποιεί εξερχόμενες κλήσεις, κλείνει ραντεβού και καταγράφει και κατηγοριοποιεί τους εν δυνάμει πελάτες (leads).
Αυτές και άλλες…πολλές υπηρεσίες παρέχει το Phoneallee, ένας AI τηλεφωνικός υπάλληλος, ο οποίος είναι διαθέσιμος 24 ώρες το 24ωρο, επτά ημέρες την εβδομάδα.
Δημιουργός του Phoneallee είναι η εταιρεία λογισμικού από την Θεσσαλονίκη, iarts.
Πώς λειτουργεί
Κάθε φορά που το Phoneallee συμμετέχει σε μία κλήση-είτε απαντά, είτε καλεί- ενεργοποιείται ένας συνδυασμός προηγμένων τεχνολογιών τεχνητής νοημοσύνης που αποτελείται από τρία στάδια:
- Αναγνώριση φωνής (Speech-to-Text) – καταγράφει τι λέει ο χρήστης
- Κατανόηση φυσικής γλώσσας (NLU) – καταλαβαίνει την πρόθεση
- Συνθετική φωνή (Text-to-Speech) – απαντά με φυσικότητα, σαν άνθρωπος
Επίσης, ο ψηφιακός φωνητικός βοηθός χρησιμοποιεί μοντέλο χρέωσης ανά δευτερόλεπτο (per-second billing) που σημαίνει ότι δεν υπάρχει ελάχιστη χρέωση πέραν του πραγματικού χρόνου χρήσης.
Οφέλη
Πολλαπλά είναι τα οφέλη για μια επιχείρηση που χρησιμοποιεί το Phoneallee.
Ειδικότερα, όλες οι κλήσεις απαντώνται, οι πελάτες νιώθουν ότι μιλούν με πραγματικό άνθρωπο ενώ μειώνονται και τα λειτουργικά έξοδα.
Το Phoneallee είναι ιδανικό για μεσιτικά γραφεία, e-shops, παρόχους υπηρεσιών και call centers.
“Με το Phoneallee, προσφέρετε καλύτερη εξυπηρέτηση, με λιγότερο κόστος και δίνετε στην ομάδα σας τον χρόνο να κάνει αυτό που πραγματικά μετράει: να αναπτύξει την επιχείρηση”, δήλωσε ο CEO της iarts, Ηλίας Χείτας.
Thesseconomy Οικονομία – Επιχειρείν