Wednesday , 5 October 2022

Thessaloniki Helexpo Forum: Έρχονται smart εφαρμογές για τους χρήστες των ελληνικών τρένων

Smart εφαρμογές θα μπορoύν να χρησιμοποιούν σύντομα οι χρήστες των ελληνικών τρένων.

Όπως γνωστοποίησαν από το βήμα της εκδήλωσης για τις Μεταφορές και το Smart Mobility, στην ενότητα του Thessaloniki Helexdpo Forum που συνδιοργανώθηκε με το Ελληνο- Ιταλικό Επιμελητήριο στην 86η ΔΕΘ, ο πρόεδρος της Hellenic Train, καθηγητής Dario Lo Bosco, και ο εμπορικός διευθυντής επιβατών της εταιρείας, Θεόδωρος Τόλιας, μέσω της νέας εμπορικής πλατφόρμας της Hellenic Train, που θα προχωρήσει εντός των επόμενων δύο τριών μηνών, οι επιβάτες θα μπορούν όχι μόνο να εκδίδουν εισιτήρια αλλά και να τα αλλάξουν μόνοι τους χωρίς να χρειάζεται  εκδοτήριο και χωρίς να χάνουν ούτε χρήματα ούτε χρόνο.

Επίσης, σε λίγους μήνες θα υπάρξει λύση για off line πωλήσεις εισιτηρίων εντός του τρένου, αφού με δεδομένο ότι δεν υπάρχει wi-fi δεν μπορεί σήμερα να πωληθεί εισιτήριο εντός του τρένου με πιστωτική και θα μπορούν να στέλνουν και να λαμβάνουν μηνύματα, μέσω e- mail, sms και viber σε περιοχές του σιδηροδρομικού δικτύου που δεν καλύπτονται από υπηρεσίες wi-fi.
Η Hellenic Train, σκοπεύει, επίσης, να δημιουργήσει μία Ακαδημία για την Έρευνα και την Καινοτομία στις Μεταφορές, ενώ ήδη προχωράει σε συνεργασία με την ιταλική Νordcom για την εισαγωγή του ψηφιακού εισιτηρίου με τη χρήση της πιστωτικής κάρτας και με την  Apifon, μία τεχνολογική start up της Θεσσαλονίκης, που θα δώσει στους επιβάτες του τραίνου  πολυκαναλική υπηρεσία μηνυμάτων.

Aegean 

 Στις πιο πράσινες και πιο έξυπνες αερομεταφορές της Aegean έδωσε έμφαση ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Δημήτρης Γερογιάννης, αναφερόμενος στην ανανέωση του στόλου με τα Airbus A320 neon, στην βελτίωση της ταξιδιωτικής εμπειρίας με υπηρεσία wi-fi, σε όλο και περισσότερα αεροσκάφη και στη λειτουργία, ενός δεύτερο remote call center, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών, στη μόνιμη βάση απασχόλησης που διαθέτει η Aegean Airlines στη Θεσσαλονίκη.Στο πλαίσιο αυτό έχουν προσληφθεί άτομα που ζουν στη Θεσσαλονίκη και θα εργάζονται από το σπίτι τους σαν να βρίσκονταν στο τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας στην Αθήνα.

ΙΜΕΤ/ΕΚΕΤΑ

“Χρειάζεται συνεργασία ιδιωτικών φορέων και δημοσίου, για τη δημιουργία πολυτροπικών hubs μεταφορών και μετακινήσεων στα αστικά κέντρα γιατί θα πρέπει να λυθεί αποτελεσματικά το πρόβλημα της διαχείρισης του αστικού χώρου. Αν δεν χωροθετηθούν λειτουργικά όλα τα μέσα μετακινήσεων  σε κεντρικά hubs και αν δεν υπάρχουν εύχρηστα ψηφιακά εργαλεία, ο πολίτης θα συνεχίσει να προτιμάει το ΙΧ αυτοκίνητο για τις μετακινήσεις του”, τόνισε από την πλευρά της η αναπληρώτρια διευθύντρια του Ινστιτούτου Μεταφορών του ΕΚΕΤΑ, Γωγώ Αϋφαντοπούλου. Η ίδια κάλεσε, στην κατεύθυνση αυτή, τους φορείς της κινητικότητας να “μοιράζονται” τα data τους προκειμένου να σχεδιάζονται εργαλεία συνδυασμένων μεταφορών.


Leave a Reply

Your email address will not be published.