Friday , 26 June 2026

Κρούσμα κορωνοϊού στο ΚΕΠ Ελευθερίου – Κορδελιού

Ο Δήμος Κορδελιού Ευόσμου αναστέλλει μέχρι νεοτέρας τη λειτουργία του ΚΕΠ Ελευθερίου Κορδελιού, λόγω επιβεβαιωμένου κρούσματος COVID-19 σε εργαζόμενη.
Τηρώντας αυστηρά όλα τα μέτρα και τα πρωτόκολλα υγιεινής, όπως ορίζονται από τον ΕΟΔΥ και τις αρμόδιες αρχές, και για την προστασία της υγείας των εργαζομένων και των συναλλασσόμενων πολιτών, με μέριμνα του Δήμου διενεργήθηκαν σήμερα διαγνωστικά τεστ στους υπαλλήλους του ΚΕΠ, καθώς και απολύμανση του χώρου στο οποίο στεγάζεται η υπηρεσία.


Σε αναμονή των αποτελεσμάτων των τεστ στα οποία υπεβλήθησαν οι
εργαζόμενοι, το ΚΕΠ Ελευθερίου Κορδελιού θα παραμείνει κλειστό και αύριο, Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου.

Check Also

Βενεζουέλα: Μάχη με τον χρόνο δίνουν οι διασώστες – Τουλάχιστον 235 νεκροί, 4.300 οι τραυματίες, χιλιάδες οι αγνοούμενοι- Εκκλήσεις για βοήθεια

Με κάθε τρόπο συνεχίζεται στη Βενεζουέλα η μεγάλη επιχείρηση έρευνας και διάσωσης μετά τους δύο …