Thursday , 25 June 2026

Μετακομίζει η τράπεζα Εμπορίου και Ανάπτυξης Ευξείνου Πόντου

Του Γ.Κατσιάνη

Χρειάστηκε να περάσουν πέντε χρόνια για να βρεi η τράπεζα Εμπορίου και Ανάπτυξης Ευξείνου Πόντου (Παρευξείνια) κατάλληλο κτίριο για να μετεγκατασταθεί στη Θεσσαλονίκη.

Πρόκειται για το κτίριο Citrus, το οποίο αγόρασε η τράπεζα από την εταιρεία ανάπτυξης ακινήτων Dimand.

Σύμφωνα με πληροφορίες του thesseconomy.gr, την συμφωνία αγοράς των νέων εγκαταστάσεων της τράπεζας θα υπογράψουν την Τετάρτη 10 Ιανουαρίου, στις 12 το μεσημέρι, σε κεντρικό ξενοδοχείο της πόλης ο πρόεδρος της Παρευξείνιας τράπεζας, Σερχάτ Κιοκσάλ και ο διευθύνων σύμβουλος της Dimand, Δημήτρης Ανδριόπουλος.

Να σημειωθεί ότι στην Παρευξείνια τράπεζα απασχολούνται σήμερα 120 άτομα. 

Check Also

Ένας περιφερειάρχης μεταξύ των κορυφαίων επιστημόνων του κόσμου

Του Γ.Κατσιάνη Σε μια εποχή όπου η πολιτική και οι πολιτικοί αμφισβητούνται για την ανιδιοτελή …