Tuesday , 25 June 2024

Θεσσαλονίκη: Επαγγελματίες σε απόγνωση λόγω του flyover – Τί λένε για τις επιπτώσεις στη δουλειά τους

Καθημερινό πλέον έχει γίνει το κυκλοφοριακό χάος που επικρατεί στον Περιφερειακό αλλά και σε δρόμους της Θεσσαλονίκης. Προβλήματα στην κίνηση των αυτοκινήτων που έχουν δημιουργηθεί από τα έργα του flyover. Σε απόγνωση βρίσκονται κάθε μέρα Θεσσαλονικείς αλλά και επαγγελματίες οδηγοί που πρέπει να βγουν στους δρόμους για το μεροκάματο.

Επαγγελματίες οδηγοί των ταξί: «Δεν θέλεις να δουλέψεις»
«Είναι πάρα πολλή δύσκολη η κατάσταση με την κίνηση λόγω των έργων του flyover. Νομίζω ότι ειδικότερα τις ώρες αιχμής από τις 8.00 π.μ.-11.00 π.μ. αλλά και το απόγευμα από τις 5.00 μ.μ. -8.00 μ.μ είναι ανυπόφορη η κατάσταση», λέει στο thesseconomy.gr ο πρόεδρος του σωματείου ταξί «ΕΡΜΗΣ» Κλήμεντος Λεοντιάδης . «Δεν θέλεις να δουλέψεις. Δεν θέλεις να βγεις στους δρόμους, να ξεκινήσεις δηλαδή για να πας ένα δρομολόγιο» συμπληρώνει.

Μεγάλος ο αντίκτυπος στη δουλειά
Όπως εξηγεί ο κ. Λεοντιάδης «έχουν δημιουργηθεί τεράστια προβλήματα στην πόλη. Αυτό έχει αντίκτυπο σε όλους και κυρίως σε μας που είμαστε 10-12 ώρες στους δρόμους. Ψάχνουμε καθημερινά να βρούμε τρόπους να… ξεγλιστρήσουμε από το μποτιλιάρισμα και δεν μπορούμε. Από κει πέρα, θεωρώ ότι κάτι πρέπει να γίνει. Νομίζω ότι οι φορείς της πόλης πρέπει να καθίσουν και να το συζητήσουν, να βρουν μια λύση. Να κάνουν μια μελέτη. Εμείς σαν σωματείο έχουμε καταθέσει κάποιες προτάσεις. Καλό είναι το έργο να γίνει. Καλό είναι κάθε έργο που γίνεται σε μια μεγάλη πόλη, αλλά ο αντίκτυπος στην κίνηση, στην καθημερινότητα του πολίτη της Θεσσαλονίκης είναι πολύ μεγάλος. Και στο δικό μας επάγγελμα υπάρχει μεγάλος αντίκτυπος φυσικά. Στη συνάντηση που θα έχω τις επόμενες ημέρες με το νέο δήμαρχο της Θεσσαλονίκης θα αναφέρω και πάλι το θέμα. Με τον περιφερειάρχη ήδη το έχουμε συζητήσει. Τώρα ποιος είναι αρμόδιος να το λύσει θα το δούμε… Δεν μπορεί αυτό να πάει πέντε χρόνια. Είναι πάρα πολλά τα αυτοκίνητα και πλέον δεν μπορεί να τα… σηκώσει μιάμιση λωρίδα του Περιφερειακού. Γιατί δεν νοείται πλέον περιφερειακός» προσθέτει προβληματισμένος.

Προβλήματα και στις φορτοεκφορτώσεις
Στο ίδιο μήκος κύματος και ο γραμματέας της Ένωσης Επαγγελματιών Φορτηγών Δημοσίας Χρήσης «Η Αναγέννησις» Στράτος Σαμιώτης. Όπως επισημαίνει στο thesseconomy.gr «για εμάς είναι πολύ δύσκολο. Όταν υπάρχει φορτοεκφόρτωση στ’ ανατολικά το φορτηγό δεν μπαίνει μέσα από την πόλη. Πάει από τον Περιφερειακό για να μην… κολλήσει μέσα στην πόλη και μποτιλιαριζόμαστε στον Περιφερειακό. Εμείς σαν σωματείο συναντηθήκαμε την περασμένη Δευτέρα με τη διευθύντρια της Τροχαίας Θεσσαλονίκης Παρασκευή Παπαγεωργοπούλου και της παρουσιάσαμε τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε καθημερινά στη δουλειά μας».

Προσωρινή λύση
Όπως σημειώνει ο γραμματέας της Ένωσης κ. Σαμιώτης σε μια προσπάθεια επίλυσης κάποιων προβλημάτων που αντιμετωπίζουν θα συναντηθούν με μέλη του σωματείου ταξί Θεσσαλονίκης και θα προτείνουν «οπουδήποτε υπάρχει εσοχή για στάθμευση των ταξί ή ο χώρος που έχουμε, τα 15-20 μέτρα που έχουμε σε κάθε δρόμο, για φορτοεκφορτώσεις να μπορεί οποιοδήποτε δημόσιο όχημα ταξί είτε φορτηγό να μπει μέσα να φορτώσει ή να ξεφορτώσει και να φύγει. Εμείς, κάθε φορτηγό, μια φορά μπαίνουμε στο κέντρο στο σημείο όπου ξεφορτώνει το φορτηγό και μία φορά πιο αργά, το μεσημέρι, ξαναμπαίνουμε για να παραλάβουμε τα εμπορεύματα. Δηλαδή, το πρωί πηγαίνουμε ξεφορτώνουμε εμπορεύματα και το απόγευμα φορτώνουμε κάποια εμπορεύματα. Δεν κάνουμε συνεχή χρήση του δρόμου».

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *