Friday , 1 March 2024

Πόσες εβδομάδες(!) αναμονής χρειάζονται για την επιδιόρθωση ενός ανεμιστήρα οροφής;

Του Γ.Κατσιάνη

Αντιμέτωπος με το…μαρτύριο της αναμονής βρίσκεται καθημερινά καταναλωτής, ο οποίος εδώ και τρεις εβδομάδες(!), περιμένει την επισκευή του ανεμιστήρα οροφής που έχει στο σπίτι του.

Όπως κατήγγειλε στο thesseconomy.gr, η ταλαιπωρία του ξεκίνησε στις 15 Ιανουαρίου όταν αρχικά κάηκε η λάμπα που διέθετε ο ανεμιστήρας.

“Στη συνέχεια, διαπίστωσα ότι δεν λειτουργούσε ούτε ο ανεμιστήρας, με αποτέλεσμα να καλέσω ηλεκτρολόγο για την επισκευή του, ο οποίος μου σύστησε να απευθυνθώ στο αρμόδιο υποκατάστημα διότι δεν μπορούσε να εντοπίσει την βλάβη”, δήλωσε.

Στη συνέχεια, ο καταγγέλλων παρέδωσε τον ανεμιστήρα για επισκευή στο κατάστημα όπου τον είχε αγοράσει.

“Με διαβεβαίωσαν ότι σε λίγες ημέρες θα είναι έτοιμος και θα μπορέσω να τον παραλάβω”, σημείωσε.

Ωστόσο, δύο εβδομάδες μετά, δεν είχε καμία ενημέρωση από το κατάστημα για την τύχη του ανεμιστήρα.

“Όταν την τρίτη εβδομάδα, τηλεφώνησα για να μάθω τί απέγινε, μου είπαν ότι βρίσκεται στην Αθήνα και αναμένουν την απάντηση του προμηθευτή για την επισκευή. Ωστόσο, μου είπαν ότι είναι άγνωστο πότε θα γίνει η επισκευή και πότε θα τον παραλάβω”, τόνισε ο καταναλωτής.

Ευτυχώς, το καλοκαίρι αργεί ακόμα…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *