Friday , 3 May 2024

Η “Χαρά” βάζει τα… γυαλιά στην εξυπηρέτηση πελατών

Του Γ. Κατσιάνη

Η “Χαρά” είναι μια ψηφιακή βοηθός (chatbot) που εδώ και επτά μήνες προσφέρει εξυπηρέτηση, 24 ώρες το 24ωρο για λογαριασμό της ERGO Ασφαλιστικής.

Αυτό που καθιστά την “Χαρά” μοναδική στην ελληνική ασφαλιστική αγορά είναι η δυνατότητα να κατανοεί τα συναισθήματα των χρηστών και να προσαρμόζει τη συνομιλία ανάλογα.

Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο μέχρι σήμερα έχει καταφέρει να διακριθεί, αποσπώντας διάφορα βραβεία.

Ειδικότερα, κέρδισε το βραβείο Customer Service Distinction Award στα εθνικά βραβεία εξυπηρέτησης πελατών (CS AWARDS) που διοργάνωσε το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ).

Επιπλέον, διακρίθηκε και στα Ε-volution Awards 2024 στην κατηγορία «Best Omnichannel Experience για την Πληρότητα & Ποιότητα στην υλοποίηση του έργου», κατακτώντας το τρίτο βραβείο.

«Μέσω της ψηφιακής βοηθού «Χαρά», που είναι διαθέσιμη 24/7, η ERGO κατάφερε να είναι δίπλα στους πελάτες της κάθε στιγμή. Οι διακρίσεις μας στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών (CS AWARDS) αλλά και στα Ε-volution Awards 2024 μας τιμούν ιδιαίτερα και αποτελούν αναγνώριση των προσπαθειών μας για την ενίσχυση της πελατοκεντρικότητας. Η επιτυχία αυτή είναι αποτέλεσμα συλλογικής προσπάθειας και συνεργασίας», δήλωσε η διευθύντρια του τομέα Πελατών και Ψηφιακού Μετασχηματισμού, Πανωραία (Ρέα) Θελερίτη.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *