Saturday , 11 May 2024

«Οι εκπτώσεις δεν έφεραν τα προσδοκώμενα αποτελέσματα» στην αγορά της Θεσσαλονίκης – Οι έμποροι εναποθέτουν τις ελπίδες τους στη ΔΕΘ

Δυσαρεστημένοι είναι οι έμποροι της Θεσσαλονίκης από την κίνηση των καταναλωτών κατά την περίοδο των εκπτώσεων. Οι χαμηλές τιμές και οι πολύ καλές προσφορές που επικράτησαν στην αγορά της πόλης δεν έφεραν τα προσδοκώμενα αποτελέσματα στον εμπορικό κόσμο. Όπως επισημαίνει στο thesseconomy.gr ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης Παντελής Φιλιππίδης, «η αγορά κινήθηκε πολύ χαλαρά την περίοδο των εκπτώσεων και την περίοδο του καλοκαιριού γενικότερα. Θα περιμένουμε στις 30 του μηνός να κάνουμε ταμείο να δούμε τί ακριβώς συνέβη».

Αδιάφοροι οι καταναλωτές -Δεν ήταν καλή σεζόν
«Πιστεύαμε ότι θα μπορούσαμε να κάνουμε κάποια διαφορά αυτό το χρονικό διάστημα για να πάνε καλύτερα για τους εμπόρους τα πράγματα. Δεν το καταφέραμε για μία ακόμη φορά. Δυστυχώς είναι πολύ δύσκολα τα πράγματα στην αγορά, υπάρχει γκρίνια λόγω πολλών πραγμάτων. Ο καύσωνας που επικράτησε δημιούργησε πολλά προβλήματα. Πήγαμε να ξεκινήσουμε πολύ καλά τις εκπτώσεις, την πρώτη μέρα, μετά μας έπιασε ο καύσωνας, μετά ακολούθησαν και οι βροχές. Βέβαια τα καιρικά φαινόμενα είναι μέσα στο παιχνίδι της δουλειάς» επισημαίνει ο κ. Φιλιππίδης. Και διευκρινίζει «δυστυχώς όμως για την ένδυση και την υπόδηση τα πράγματα ήταν και πάλι δύσκολα με την έννοια ότι δεν ασχολήθηκε ο κόσμος και πολύ με αυτό το αντικείμενο. Περισσότερο τους ενδιέφεραν οι διακοπές και οι αποδράσεις ή τα χρέη του. Οι τιμές στα καταστήματα σε ρούχα και παπούτσια ήταν όχι απλά σε καλό επίπεδο, ήταν σε επίπεδο που σε άλλες εποχές οι καταναλωτές θα αδειάζανε τα μαγαζιά στο πρώτο δεκαπενθήμερο. Αλλά δυστυχώς όταν δεν υπάρχουν χρήματα ό,τι τιμές και να βάλεις στους καταναλωτές φαίνεται ακριβό».

Δεν ψωνίζουν οι τουρίστες
Όπως λέει ο πρόεδρος του ΕΣΘ κ. Φιλιππίδης «η Θεσσαλονίκη τουριστικά σαν πόλη ανέβηκε πάρα πολύ τα τελευταία χρόνια, έχουμε ρεκόρ από κρουαζιερόπλοια. Αυτό όμως δεν λέει τίποτε γιατί οι τουρίστες από τα κρουαζιερόπλοια δεν ξοδεύουνε όχι μόνο στα ρούχα, ούτε καν στα εστιατόρια και στις καφετέριες. Αυτό το ξέρουν οι πάντες. Οι υπόλοιποι Βαλκάνιοι οι οποίοι έρχονται ψωνίζουν σε άλλους είδους μαγαζιά όχι στα δικά μας. Ψωνίζουν επώνυμα προϊόντα στοκ και απευθύνονται περισσότερο στα μεγάλα εμπορικά κέντρα. Το πρόβλημα της αγοράς είναι ότι εμείς πουλάμε φτηνά. Πολύ πιθανόν θα μπορούσε να ανταποκριθεί ο Έλληνας καταναλωτής δυστυχώς όμως η οικονομική του κατάσταση δεν είναι καλή, οπότε δεν έχουμε τη δυνατότητα να τον προσελκύσουμε. Το πρόβλημα είναι ότι ο γηγενής πληθυσμός δεν έχει την οικονομική δυνατότητα να ξοδέψει χρήματα παραπανίσια, όπως γινόταν τα προηγούμενα χρόνια και κάθε σεζόν άλλαζε την γκαρνταρόμπα του».

Στη ΔΕΘ οι ελπίδες
Αναφερόμενος στο μεγάλο οικονομικό γεγονός της πόλης, στη ΔΕΘ, που η Θεσσαλονίκη κατακλύζεται από επισκέπτες ο κ. Φιλιππίδης λέει «πάντα ζούμε με την ελπίδα. Κάθε χρόνο η Διεθνής Έκθεση Θεσσαλονίκης φέρνει πολύ κόσμο στην πόλη. Έχουμε συγκρατημένη αισιοδοξία και ελπίζουμε ν’ αλλάξουν τα πράγματα. Να έχουμε καλύτερη σεζόν από εδώ και μετά. Όταν υπάρχει κόσμος προσπαθούμε να τον προσελκύσουμε. Γίνεται μια τεράστια προσπάθεια από την αγορά κάθε φορά που υπάρχει ένα γεγονός στην πόλη. Γίνονται μεγάλες προσφορές. Είμαστε ο μόνος κλάδος που κάνουμε προσφορές. Αυτό κάτι σημαίνει. Πουθενά αλλού σε καμία άλλη επιχείρηση δεν γίνεται αυτό. Εμείς το κάνουμε γιατί υπάρχει μειωμένο ενδιαφέρον από τους καταναλωτές» εξηγεί ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *