Monday , 6 May 2024

Τηλεφωνικό “bullying” από εισπρακτική εταιρεία σε δανειολήπτη όταν πληρώνει μέρος της οφειλής του!

Του Γ. Κατσιάνη

Εφιάλτης έχουν γίνει για δανειολήπτη οι τηλεφωνικές κλήσεις που δέχεται καθημερινά από εισπρακτική εταιρεία.

Ωστόσο, το περίεργο στην υπόθεση είναι ότι οι τηλεφωνικές οχλήσεις αυξάνονται κάθε φορά που πληρώνει μέρος της ληξιπρόθεσμης οφειλής του!

“Πριν από τα Χριστούγεννα, κατέθεσα το ποσό των 300 ευρώ για μια συνολική οφειλή 2.200 ευρώ που έχω σε τραπεζικό δάνειο. Και ενώ πίστευα ότι για λίγες ημέρες δεν θα με ενοχλούσαν, την αμέσως επόμενη ημέρα, με κάλεσαν τρεις φορές από την ίδια εισπρακτική για να με ενημερώσουν για το σύνολο της οφειλής που έχω και ότι θα πρέπει να εξοφλήσω το συντομότερο δυνατόν, διότι η οφειλή τοκίζεται”, δήλωσε στο thesseconomy.gr ο καταγγέλλων.

Μάλιστα, αποκάλυψε ότι έτυχε της ίδιας συμπεριφοράς όταν προ ημέρων κατέβαλλε άλλα 250 ευρώ για την εξόφληση του δανείου του.

“Είναι πρωτάκουστο να σε ενοχλούν όταν πληρώνεις την οφειλή σου. Επιπλέον, γνωρίζω ότι ο νόμος προβλέπει να σε καλούν τηλεφωνικά μία και όχι τρεις φορές την ημέρα”, τόνισε ο δανειολήπτης, ο οποίος σημείωσε ότι θα καταγγείλει την συγκεκριμένη εισπρακτική εταιρεία στον Συνήγορο του Καταναλωτή.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *