Σε ρυθμό Black Friday ετοιμάζονται πυρετωδώς να κινηθούν οι έμποροι της Θεσσαλονίκης. «Περιμένουμε τη συγκεκριμένη μέρα, το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα του σαββατοκύριακου να υπάρχει ανάκαμψη στον τζίρο», επισημαίνει στο thesseconomy.gr ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης Παντελής Φιλιππίδης.
Πολύ μεγάλες οι εκπτώσεις
«Οι εκπτώσεις όντως θα είναι μεγάλες, όπως είναι κάθε χρόνο, τουλάχιστον στις πολύ μικρές και στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις», υπογραμμίζει ο κ. Φιλιππίδης, παρακινώντας τους Θεσσαλονικείς καταναλωτές να στραφούν σε μικρότερα καταστήματα. Γιατί όπως διευκρινίζει «οι εκπτώσεις στην ένδυση και στην υπόδηση θα είναι της τάξης του 50%, του 60% και σε κάποιες περιπτώσεις θα ξεπερνάνε αυτό το ποσοστό. Και μιλάμε για όλα τα είδη τα οποία θα συμμετέχουν. Αλλά από εκεί και πέρα την πρωτοκαθεδρία στη συγκεκριμένη περίπτωση την έχουν η ένδυση και η υπόδηση. Εμείς ελπίζουμε να πάνε όλα καλά και φυσικά να έχει χρήματα ο καταναλωτής να ξοδέψει. Αυτή τη στιγμή προσπαθούμε για μία ακόμη φορά να βρούμε την τσέπη του καταναλωτή, γι’ αυτό οι εκπτώσεις θα είναι πάρα πολύ μεγάλες τουλάχιστον στα καταστήματά μας».
Ανοικτή η αγορά την Κυριακή
«Αν και είναι προαιρετικό, ανοικτή θα είναι η αγορά αυτή την Κυριακή, 26 του μηνός. Πιστεύω ότι θ’ ανοίξουν οι περισσότεροι έμποροι. Ανοικτά τα καταστήματα-ως είθισται κάθε χρόνο- θα είναι και την τελευταία Κυριακή του χρόνου, που πέφτει φέτος Παραμονή των Χριστουγέννων, 24 Δεκεμβρίου. Δεν αλλάζει τίποτε πάνω σ’ αυτό», αναφέρει ο πρόεδρος του ΕΣΘ.
Η συμπεριφορά του καταναλωτή
Όπως επισημαίνει ο κ. Φιλιππίδης, «ο κόσμος αυτή τη στιγμή, πριν αγοράσει, ψάχνει να δει τί συμβαίνει με τις τιμές και περιμένει να δει τί θα γίνει την προσεχή Παρασκευή. Πώς η αγορά θα χρησιμοποιήσει το Black Friday. Τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή έχει νεκρώσει η αγορά της Θεσσαλονίκης. Ο καταναλωτής ψάχνει, κοιτάζει και θα αποφασίσει τη συγκεκριμένη ημέρα. Δυστυχώς, η ακρίβεια του σούπερ μάρκετ και η κάλυψη άλλων αναγκών έχουν φέρει σε σημείο την αγορά που να μην μπορεί να λειτουργήσει. Γιατί το σούπερ μάρκετ οδεύει με δύναμη στην τσέπη των καταναλωτών και τα πράγματα καθημερινά γίνονται πιο δύσκολα. Εγώ θέλω να πω στους καταναλωτές ότι καλά είναι να προσέξουν τις μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις οι οποίες έχουν κάθε χρόνο πλέον μεγάλες εκπτώσεις, τις καλύτερες της αγοράς, και να τις προτιμήσουν», προσθέτει με νόημα.