Του Γ. Κατσιάνη Την τελευταία του πνοή σε ηλικία 70 ετών άφησε ο υφυπουργός Περιβάλλοντος …
Read More »Έρευνα: Τρεις στους τέσσερις νοσηλευθέντες με κορωνοϊό έχουν τουλάχιστον ένα σύμπτωμα έξι μήνες μετά
Τα τρία τέταρτα των ασθενών που νοσηλεύθηκαν σε νοσοκομείο λόγω Covid-19, συνεχίζουν να εμφανίζουν τουλάχιστον ένα σύμπτωμα της νόσου έξι μήνες αφότου αρρώστησαν, σύμφωνα με μια νέα κινεζική επιστημονική μελέτη, την μεγαλύτερη του είδους της μέχρι σήμερα, η οποία επιβεβαιώνει ότι συχνά δεν «ξεμπερδεύει» κανείς εύκολα από τον κορωνοϊό. Οι ερευνητές, οι οποίοι έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο ιατρικό περιοδικό …
Read More »
Thesseconomy Οικονομία – Επιχειρείν


