Του Γ.Κατσιάνη
Πριν από τέσσερις μήνες ο τότε υπουργός υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, κατά την διάρκεια αυτοψίας, ανακοίνωσε ότι οι εργασίες στην υπερυψωμένη λεωφόρο ταχείας κυκλοφορίας (Flyover) στον περιφερειακό της Θεσσαλονίκης έχουν ολοκληρωθεί κατά 20%.
Τρεις μήνες αργότερα και συγκεκριμένα στις 26 Μαΐου, η πρόοδος των εργασιών βρίσκονταν στο 22%.
Χθες, κατά την διάρκεια νέας αυτοψίας, ο νέος υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρίστος Δήμας ανακοίνωσε ότι “έχει υλοποιηθεί πάνω από το 25% του έργου και προχωράει με εξαιρετικά γρήγορους ρυθμούς, κανονικά, όπως έχουμε ανακοινώσει στο χρονοδιάγραμμα για το 2027″.
Όλα καλά, λοιπόν με την εκτέλεση του έργου που φαίνεται ότι εξελίσσεται σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα.
Όμως έχω μια απορία.
Δεν αντιλαμβάνομαι τι νόημα έχει να επαναλαμβάνεις συνεχώς το ίδιο πράγμα για ένα έργο μάλιστα, το οποίο αναπτύσσεται ομαλά και χωρίς καθυστερήσεις.
Θεωρώ ότι το flyover είναι ένα δημόσιο έργο και όχι μετοχή στο Χρηματιστήριο που κάθε τρεις και λίγο θα πρέπει να παρακολουθείς την πορεία της και να ανακοινώνεις την εξέλιξη της.
Πραγματικά, μου κάνουν εντύπωση τα μηνύματα ανασφάλειας που εκπέμπονται από την ηγεσία του αρμόδιου υπουργείου για ένα έργο που εξελίσσεται ομαλά.
Εκτός και αν πρέπει να προβάλλουμε τα αυτονόητα στο πλαίσιο της επικοινωνιακής πολιτικής που εξυπηρετεί τη λογική “πες, πες στο τέλος κάτι θα μείνει”.
Στην τελική, το ζητούμενο για τη Θεσσαλονίκη είναι το έργο να παραδοθεί σε δημόσια χρήση τον Μάϊο του 2027.
Δηλαδή, λίγο πριν τις επόμενες κοινοβουλευτικές εκλογές για να έχει και τα ανάλογα πολιτικά οφέλη η κυβέρνηση.
Εκτός και αν αλλάξει κάτι στο συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα.
Για να δούμε…