Όργιο φοροδιαφυγής και… bullying σε βάρος επισκεπτών στην εμποροπανήγυρη Λάρισας

Όργιο φοροδιαφυγής και… bullying σε βάρος επισκεπτών στην εμποροπανήγυρη Λάρισας

858
SHARE

Του Γ. Κατσιάνη

Μπορεί τα κλιμάκια της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) να πραγματοποιούν εντατικούς ελέγχους για την καταπολέμηση της φοροδιαφυγής, ωστόσο κάποιοι εξακολουθούν να διαφεύγουν της…τσιμπίδας του νόμου.

Το thesseconomy.gr παρουσιάζει σήμερα περιπτώσεις φοροδιαφυγής που κατέγραψε στο παζάρι της Λάρισας, την μεγαλύτερη εμποροπανήγυρη στη Θεσσαλία, η οποία συγκεντρώνει δεκάδες χιλιάδες επισκέπτες.

Ταβέρνες που δεν κόβουν απόδειξη

Κατά την περίοδο του παζαριού, στήνονται εκατοντάδες τραπέζια για να ικανοποιήσουν τις γαστρονομικές ανάγκες των επισκεπτών.

Ωστόσο, στη συντριπτική τους πλειοψηφία η έκδοση αποδείξεων φαντάζει ως… όαση στην έρημο.

Στην καλύτερη περίπτωση, ο πελάτης θα λάβει απόδειξη λιανικής πώλησης, με ποσό που αντιστοιχεί μόλις στο 30%-40% των χρημάτων που έδωσε!

Το πλέον συνηθισμένο φαινόμενο είναι οι λογαριασμοί με…καπέλο που καλούνται να πληρώσουν οι επισκέπτες, ένεκα της εκδήλωσης, οι οποίοι μάλιστα υπολογίζονται από τον σερβιτόρο σε ένα μικρό μπλοκ που παραπέμπει σε…τεφτέρι, καθώς δεν είναι θεωρημένο από την αρμόδια ΔΟΥ.

Αγορές στην…μαύρη

Και επειδή «η φτήνια τρώει τον παρά», ως γνωστόν, οι όποιες αγορές γίνονται είναι άνευ αποδείξεως.

Το καθεστώς αυτό ισχύει για μια σειρά από προϊόντα, από εσώρουχα και πιζάμες μέχρι παντελόνια και παπούτσια.

Βέβαια, τα περισσότερα είδη που πωλούνται είναι τουρκικής και κινεζικής προελεύσεως ενώ υπάρχουν και (λίγες) ελληνικές βιοτεχνίες.

Υπάρχουν όμως και περιπτώσεις όπου κάποιοι (λίγοι) κόβουν αποδείξεις, έστω και για ποσά των 5 και 10 ευρώ, αντίστοιχα.

«Συγκρουόμενα» χωρίς απόδειξη και bullying

Ανάλογη όμως είναι η κατάσταση που επικρατεί και στα περισσότερα παιχνίδια του λούνα πάρκ.

Ειδικότερα, στα «συγκρουόμενα» αυτοκινητάκια (φωτό) δεν γίνεται ούτε λόγος για την έκδοση αποδείξεων και ας κοστίζει 4 ευρώ η μάρκα για μια «κούρσα», διάρκειας μόλις δύο λεπτών!

Ο λόγος είναι η υψηλή ζήτηση που συγκεντρώνουν τα συγκεκριμένα παιχνίδια ενώ στο πρόγραμμα περιλαμβάνονται ακόμα και οι… προπηλακισμοί υπαλλήλων σε βάρος υποψήφιων πελατών.

Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση bullying που υπέστη γονέας κοριτσιού από υπάλληλο όταν επιχείρησε να διαμαρτυρηθεί για το γεγονός ότι περίμενε πολύ ώρα μέχρι να έρθει η σειρά του για μια «κούρσα».

«Εγώ κάνω κουμάντο εδώ…», ήταν η κοφτή απάντηση του υπαλλήλου όταν ο γονέας επιχείρησε να διαμαρτυρηθεί για την συμπεριφορά του αγενούς υπαλλήλου.

Όπως κατήγγειλε στο thesseconomy.gr, το μόνο που κατάφερε ήταν να πάρει πίσω τα χρήματα του.  

LEAVE A REPLY