Με υπομονή θα πρέπει να οπλιστούν οι Θεσσαλονικείς, καθώς η ομαλοποίηση των αστικών συγκοινωνιών δεν θα είναι άμεση. Η κατάσταση την οποία παρέλαβε η νέα διοίκηση του ΟΑΣΘ είναι δραματική όπως διαπιστώνουν καθημερινά και όσοι μετακινούνται με τα λεωφορεία του Οργανισμού, ενώ δεν υπάρχει «φως» για άμεση προμήθεια λεωφορείων καθώς οι διαγωνιστικές διαδικασίες είναι χρονοβόρες.
«Στόχος μας είναι να επαναφέρουμε το μεταφορικό έργο σε κάποια ανεκτά επίπεδα, αλλά δεν θα το πετύχουμε σε πρώτο χρόνο». Αυτό παραδέχθηκε ο νέος πρόεδρος του ΟΑΣΘ Γιώργος Σκόδρας προσθέτοντας ωστόσο πως για τρίτη ημέρα συνεχίζεται πυρετωδώς η διαδικασία επισκευής των οχημάτων. Όπως είπε χαρακτηριστικά μιλώντας το πρωί της Τετάρτης (21/8) στο «Ράδιο Θεσσαλονίκη», τα συνεργεία στο Φοίνικα και στη Σταυρούπολη δουλεύουν συνεχώς σε τρεις βάρδιες. «Θα πάρουμε κάθε μέτρο που απαιτείται για να βγουν όλο και περισσότερα λεωφορεία στο δρόμο» υπογράμμισε ο ίδιος και πρόσθεσε πως τα πρώτα θετικά αποτελέσματα το επιβατικό κοινό θα τα καταλάβει περί τα τέλη της επόμενης εβδομάδας.
«Το σχέδιο διαχείρισης κρίσης έχει αρχίσει την εφαρμογή του με την αποκατάσταση των οχημάτων που μπορούν να επισκευαστούν» ανέφερε και διευκρίνισε πως τη Δευτέρα κυκλοφορούσαν στη Θεσσαλονίκη συνολικά 213 λεωφορεία και σήμερα επισκευάστηκαν και κυκλοφορούν 238, δηλαδή 25 περισσότερα.
Όπως είπε κατά την τρέχουσα χρονική περίοσο θα έπρεπε να κυκλοφορούν 390 με 400 λεωφορεία. Ο στόλος συνολικά αριθμεί 600 λεωφορεία, εκ των οποίων κάποια, σύμφωνα με τον κ. Σκόδρα, είναι πέρα από κάθε περίπτωση επισκευής.
Αναφερόμενος στην ανάγκη προμήθειας νέων λεωφορείων ο νέος πρόεδρος του ΟΑΣΘ επισήμανε πως η διάρκεια όλων των διεθνών διαγωνισμών είναι από 6 μήνες έως 1 χρόνο. «Η Θεσσαλονίκη δεν έχει χρόνο. Δεν ξέρω τι σχεδιάζει το υπουργείο Υποδομών και μεταφορών. Το σίγουρο είναι ότι ασχολείται συνεχώς» σημείωσε ο κ. Σκόδρας.
Σε ότι αφορά στις προσλήψεις στον ΟΑΣΘ ο κ. Σκόδρας ξεκαθάρισε πως με τον υπάρχοντα στόλο όχι μόνο δεν υπάρχουν ελλείψεις αλλά υπάρχει πλεονάζον προσωπικό. «Υπό ιδανικές συνθήκες αν είχαμε το στόλο των 400 οχημάτων σε κυκλοφορία ή 500 μπορεί να αντιμετωπίζαμε ζήτημα με το προσωπικό. Τώρα, όμως», όπως είπε, «υπάρχουν οδηγοί που δεν δουλεύουν γιατί δεν υπάρχουν λεωφορεία»! «Ας λύσουμε πρώτο το ζήτημα παροχής ανεκτού έργου και στη συνέχεια θα τα δούμε αυτά. Είναι εύκολα πράγματα» σημείωσε.
Σε ότι αφορά παροχές κοινής ωφελείας – άνεργοι, φοιτητές, μαθητές- ο κ. Σκόδρας τόνισε πως απόφαση της κυβέρνησης είναι να στηρίξει τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες και ο οργανισμός πρέπει να αποζημιώνεται.