Του Γ. Κατσιάνη
Πλώρη για την προσέλκυση επισκεπτών από νέες τουριστικές αγορές βάζει από τη νέα χρονιά ο δήμος Θεσσαλονίκης, με μια σειρά από δράσεις που στοχεύουν να καταστήσουν την πόλη περισσότερο δημοφιλή στο εξωτερικό.
Όπως αποκαλύπτει το thesseconomy.gr, το πλαίσιο των πρωτοβουλιών που θα αναληφθούν το 2020, θα ανακοινωθεί μέχρι τα τέλη Ιανουαρίου.
Στο επίκεντρο βρίσκεται η διεξαγωγή επαφών με τουριστικούς παράγοντες της νότιας Ευρώπης ώστε η Θεσσαλονίκη να καταστεί δημοφιλής προορισμός και για τους επισκέπτες από την Ισπανία και την Ιταλία.
«Είναι γεγονός ότι τα προηγούμενα χρόνια, η Θεσσαλονίκη προσέλκυσε ένα μεγάλο αριθμό επισκεπτών από το Ισραήλ, την Τουρκία και τις όμορες βαλκανικές χώρες, όμως θέλουμε να διευρύνουμε αυτό το ενδιαφέρον που υπάρχει και σε άλλες περιοχές», δήλωσε ο τουριστικός πράκτορας και επιστημονικός συνεργάτης του δημάρχου Θεσσαλονίκης σε θέματα τουρισμού, Στέφανος Χατζημανώλης.
Στο εσωτερικό, ο δήμος Θεσσαλονίκης σχεδιάζει να ενισχύσει το πλαίσιο συνεργασίας στο επίπεδο του τουρισμού με φορείς της Βόρειας Ελλάδας, της Θεσσαλίας και της Ηπείρου.
«Πρέπει να βάλουμε στην άκρη προσωπικές φιλοδοξίες και να εργαστούμε στην κατεύθυνση ώστε η Θεσσαλονίκη να αποκτήσει τον ρόλο που της αξίζει, ως δημοφιλή τουριστικό προορισμό», τόνισε ο κ. Χατζημανώλης.