Monday , 28 November 2022

Μαθήματα καινοτομίας από ελληνική εταιρία που παράγει προϊόντα χωρίς γλουτένη και διεκδικεί κυρίαρχο ρόλο στη διεθνή αγορά

Όταν  μπαίνεις στη μονάδα παραγωγής της εταιρίας Unismack ένα μείγμα διαφορετικών εξαιρετικών μυρωδιών σε κατακλύζει.

Νιώθεις ότι μπαίνεις σε μία μεγάλη κουζίνα στην οποία εργάζονται άνθρωποι με μεράκι που καταφέρνουν και “παντρεύουν” την πρώτη ύλη με την καινοτομία.

Η τροφοδοσία της παραγωγικής γραμμής με ζυμάρι που προκύπτει από την ανάμειξη πρώτων υλών όπως κουνουπίδι, παντζάρι, καρότο, όσπρια αλλά και ρύζι γίνεται προσεκτικά.

Με περηφάνια οι μάνατζερ της επιχείρησης μας προσφέρουν το νέο απόκτημά τους.

Το φουρνιστό σνακ από φέτα έχει ήδη κερδίσει το δικό του μερίδιο στις διεθνείς αγορές και αποτελεί παγκόσμια καινοτομία για τον κόσμο των γεύσεων. 

Κοινός παρονομαστής όλων των προϊόντων είναι ότι παράγονται χωρίς γλουτένη. 

Αυτός ήταν και ο στόχος της οικογένειας Στρατάκη -των ιδιοκτητών της εταιρίας-όταν έστησαν την εταιρία πριν από 16 χρόνια, ως εξέλιξη της ενασχόλησής τους με το χώρο της αρτοβιομηχανίας.

Με κύκλο εργασιών που αγγίζει τα 12 εκατομμύρια ευρώ  και παραγωγική δυναμικότητα 5.000 τόνους ετησίως, η Unismack εξάγει αυτή τη στιγμή το 98% της παραγωγής της σε περισσότερες από 16 χώρες ανάμεσά τους οι Η.Π.Α., το  Ηνωμένο Βασίλειο, η Αυστραλία, η Νέα Ζηλανδία, η Σουηδία και η Ιαπωνία.

«Η δύναμη της ομάδας μας, οι έλεγχοι και η εμπειρία της τεχνολογίας τροφίμων παρέχει NPD και αριστεία παραγωγής που μας επιτρέπουν να διατηρήσουμε και να αναπτύξουμε μακροπρόθεσμες συνεργασίες πελατών σε όλο τον κόσμο», δήλωσε ο διευθυντής καινοτομίας της εταιρίας, Αλέξανδρος Στρατάκης.

Νέα μονάδα παραγωγής στις ΗΠΑ

Στο πλαίσιο των επενδύσεων που πραγματοποιεί η Unismack, εντάσσεται και η λειτουργία νέας μονάδας παραγωγής  στο Μίσιγκαν των ΗΠΑ.

Η θυγατρική εταιρία SnackCraft LLC απασχολεί ήδη 35 εργαζόμενους ενώ υπολογίζεται ότι μέχρι το 2023 στο υπάρχουν ανθρώπινο δυναμικό θα προστεθούν άλλοι 65 εργαζόμενοι.

«Τα μεγέθη των αγορών  οδήγησαν την εταιρία να αναπτυχθεί εκεί χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν ενδιαφερόμαστε για την εγχώρια αγορά. Πρόθεση μας είναι να επεκτείνουμε τις δραστηριότητες μας σε όλα τα μήκη και πλάτη του πλανήτη. Οι Ηνωμένες Πολιτείες έμοιαζαν να είναι η πιο προφανής επιλογή για αυτό μας το εγχείρημα», σημείωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Unismack, Δημήτρης Στρατάκης.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *