Thursday , 22 February 2024

Χαμηλές προσδοκίες για την επανεκκίνηση της ακτοπλοϊκής γραμμής Θεσσαλονίκη-Σμύρνη

Του Γ. Κατσιάνη

Στις 10 Οκτωβρίου του 2022, το πλοίο «Smyrna di Levante» σαλπάρει από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης με προορισμό την Σμύρνη.

Πρόκειται για ένα τολμηρό εγχείρημα της εταιρείας Levante Ferries, καθώς χωρίς κρατική επιδότηση, επιχειρεί να ενώσει τα δύο λιμάνια του Αιγαίου.

Στις 5 Νοεμβρίου του 2022, ο περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, Απόστολος Τζιτζικώστας ταξιδεύει με τη νέα ακτοπλοϊκή γραμμή για να προεδρεύσει στη 13η Γενική Συνέλευση Ευρώπης – Μεσογείου που διεξάγεται στη Σμύρνη, ωστόσο οι τουρκικές αρχές δεν του επιτρέπουν την είσοδο.

Η πολύωρη ταλαιπωρία του κ. Τζιτζικώστα και η χαμηλή πληρότητα έχουν ως αποτέλεσμα την αναστολή της γραμμής Θεσσαλονίκη-Σμύρνη στις 30 Νοεμβρίου.

«Αυτή η δίμηνη εξυπηρέτηση της γραμμής αποτελεί χρήσιμη παρακαταθήκη για την εύκολη και γρήγορη επανεκκίνηση των δρομολογίων της καλοκαιρινής σεζόν 2023», τονίζεται, μεταξύ άλλων, στην ανακοίνωση της εταιρείας.

Τι μέλει γενέσθαι

Για την ώρα, η Levante Ferries δεν έχει ανακοινώσει αν και πότε θα τεθεί και πάλι σε λειτουργία η ακτοπλοϊκή γραμμή Θεσσαλονίκη-Σμύρνη.

Οι μόνες γραμμές που αναφέρονται στην ιστοσελίδα της εταιρείας είναι Κυλλήνη-Ζάκυνθος, Κυλλήνη-Πόρος Κεφαλονιάς, Κυλλήνη-Πόρος-Ιθάκη και Πάτρα-Σάμη Κεφαλονιάς-Ιθάκη.

Θεωρώ ότι φέτος η συγκεκριμένη ακτοπλοϊκή γραμμή θα μείνει στις …εξαγγελίες.

Εκτός και αν η γραμμή επιδοτηθεί από το κράτος.

Για την ώρα, δεν υπάρχει αυτή η πρόθεση από την ηγεσία του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής αν και παραμένει άγνωστο τι θα συμβεί, μετά τις εκλογές.                                                                                             

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *